Folia reklamowa - monomeryczna

Folia monomeryczna jest to biała, pełna folia samoprzylepna, na którą drukujemy grafikę reklamową. 

Folia monomeryczna występuje w dwóch rodzajach: błyszcząca i matowa. Naniesiona na folię grafika charakteryzuje się dużym nasyceniem barw.

Stosowana jest na każdych płaskich powierzchniach zarówno w reklamie zewnętrznej jak i wewnętrznej oraz ogólnego zastosowania np. tablice reklamowe, szyldy, podkłady PCV, szkło, metale i wiele innych.

Folia sama w sobie odporna jest na czynniki atmosferyczne, wilgoć i promieniowanie UV.

Folie monomeryczną można zabezpieczyć laminatem, taki laminat zwiększa wydruk przed promieniowaniem UV i uszkodzeniami mechanicznymi. Laminat jest istotny bardzo istotny w przypadku druku solventowego, którego odporność na promieniowanie UV i uszkodzenia mechaniczne, nawet zadrapania, jest bardzo niska. 

 

Na cenę produktu mają wpływ dwa czynniki; pierwszy to wielkość grafiki reklamowej a drugi to technologia druku. 

Druk lateksowy - gwarantuje najwyższą możliwą jakość druku fotograficznego, który jest odporny na czynniki atmosferyczne i promieniowanie UV. Druk lateksowy jest wygrzewany i utwardzany w wysokich temperaturach dzięki czemu jego trwałość jest bardzo wysoka. Druk lateksowy jest odporny na uszkodzenia mechaniczne i jest rozciągliwy.  Na druk lateksowy nasza firma daje 3 letnią gwarancję utraty koloru. 

Druk solventowy - jest to ekonomiczny druk wielkoformatowy, który charakteryzuje się niską ceną, która niestety nie idzie w parze z jakością. Odporność tuszu solventowego na promieniowe UV jest niska. Gdy grafika reklamowa jest wystawiona na promieniowanie słoneczne ubytki w kolorach Yellow (żółty) i Magenta dostrzec po dwóch miesiącach. Tego rodzaju wydruki wykonujemy tylko i wyłącznie do ekspozycji krótkoterminowej do 3 miesięcy. 

Ważne informacje:

Folie są stosunkowo trwałym nośnikiem reklamowym, mogą być naklejane na szyby, blachę, tworzywa sztuczne i kompozytowe, plexi, drewno itd. 

Kleje, które mają w sobie folie aktywują sie w temperaturze około 20 stopni Celsjusza. Według producenta właśnie w takich temperaturach powinno się wyklejać folie.  W sytuacji kiedy temperatura oscyluje w granicach między 5-20 stopni można posiłkować się opalarką wygrzewając folię i przyspieszając aktywacje kleju co wydłuża cały proces montażu. W temperaturach poniżej 0 wygrzewanie folii jest nie możliwe, gdyż może spowodować pęknięcie szyby. 

Najsłabszymi ogniwami podczas klejenia folii sprawiającym, że może ona odchodzić są następujące czynniki:

-brak odtłuszczenia powierzchni wyklejanej. Umycie szyby nie wystarczy by folia się jej bardzo dobrze trzymała, wymagane jest odtłuszczenie powierzchni. Odtłuszczenia powinno się dokonywać specjalnym środkiem do tego przeznaczonym (denaturat nie jest do tego dobry:))

-naklejanie folii na uszczelki. Uszczelki są najczęstszą przyczyną odchodzenia (podnoszenia) folii. Jeśli naklejka jest naklejona na uszczelkę nawet w delikatnym stopniu, wtedy woda i brud, który się tam zbiera zaczyna delikatnie podmywać klej i podrywać folię. Problem uwidacznia się szczególnie zimą, kiedy mamy duże amplitudy temperatur i w nocy woda zamarza podnosząc folię a w dzień się roztapia i podmywa folię. By nie dopuscić do takich sytuacji wystarczy zostawić odstępy 3-5mm miedzy uszczelką a folią, oczywiście wymaga to o wiele więcej pracy podczas montażu, jednak takie działanie jest niezbędne jeśli zależy nam na trwałości. 

 

Nazwa: folia reklamowa
Cena: od 50zł
Dostępność: około 5 dni

folia pelna

© 2016 Created by www.b-6.pl

Agencja reklamowa a7
Reklama (Poznań) tel: 793599417
Produkcja (Swarzędz)  
biuroa7@gmail.com
Grupa B6
ul. Rzepakowa 16B
62-020 Swarzędz
NIP: 667-176-67-03