SZKOLENIE DEDYKOWANE:

INNOWACYJNA SPRZEDAŻ

JAKI JEST CEL SZKOLENIA?

Szkolenie Innowacyjna sprzedaż to dedykowane szkolenie dla firm, a także osób prywatnych, które chcą poznać najnowsze techniki sprzedażowe. Szkolenie jest źródłem wiedzy dla początkujących handlowców, jednak również doświadczeni sprzedawcy znajdą tu wiele nowości i zagadnień, które odmienią ich pogląd na dotychczasowe działania.

JAKI JEST PROGRAM SZKOLENIA?

 

9:00 start – 17:00 koniec
 

  1. Sprzedaż automatyczna – czy klient sam może kupować

  2. Idealny klient – nasz cel sprzedaży

  3. Budowa trwałych relacji z klientem

  4. Typy klienta

  5. Jak dodzwonić się do osób decyzyjnych – metody

  6. W jaki sposób zainteresować produktem w mniej niż minutę

  7. Uzgodnienie oczekiwań z klientem 

  8. Aktywne słuchanie klienta

  9. Etapy analizy potrzeb

  10. Mapa innowacji produktu

  11. Prezentacje wizualne

  12. Strategie obrony w negocjacjach

  13. Domykanie transakcji

  14. Ćwiczenia w sytuacjach trudnych z klientem

Grupa docelowa – dla kogo jest szkolenie?

  • Handlowcy, sprzedawcy,

  • właściciele małych i średnich firm

  • specjaliści i menedżerowie działu sprzedaży

Cel szczegółowy

Cel biznesowy

Celem biznesowym jest umiejętność tworzenia bazy klientów, którzy będą zainteresowani produktem czy usługą. Poznanie najnowszych technik sprzedaży dostosowanych do typów osobowości pozwoli na realne zwiększenie sprzedaży.

Umiejętność domykania sprzedaży oraz przede wszystkim analiza potrzeb klientów wpływa na zwiększenie zysku w dalszej perspektywie działania.

Cel edukacyjny
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział czym są poszczególne zagadnienia sprzedażowe. Będzie potrafił dostosować rodzaj rozmowy i odpowiednie techniki sprzedażowe do klienta. Nie będzie działał schematycznie. 

Ponadto nauczy się jak trafiać do osób decyzyjnych w przypadku klientów instytucjonalnych, nie będąc zbywanym jako jeden z wielu sprzedawców.

Efekty Szkolenia

Dotyczące wiedzy:

Znajomość pojęć sprzedażowych oraz technik sprzedaży. Poznanie typów osobowości klientów.  

Dotyczące umiejętności:

  • Umiejętność analizy potrzeb klienta

  • Umiejętność budowania relacji

  • Określanie celu sprzedażowego

  • Trafne analizowanie oczekiwań

  • Prezentacje wizualne

  • Umiejętność obrony w negocjacjach

  • Strategie w starciu z trudnym klientem

Dotyczące kompetencji:

  • Tworzenie strategii sprzedażowych

  • Kompetencja radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 

  • Kompetencja samodzielnego analizowania oczekiwań i potrzeb klientów

WSPARCIE PO SZKOLENIU:

1. Konsultacje do wykorzystania: przez okres 30 dni po szkoleniu (telefonicznie lub mailowo)

KTO PROWADZI?

Dawid Marciniak – Trener, handlowiec z wieloletnim doświadczeniem 

ILE WYNOSI INWESTYCJA?

Uczestnictwo w szkoleniu grupowym to koszt 500,00zł + VAT,

szkolenia indywidualne  - cena uzgadniana z klientem

DODATKOWE INFORMACJE

Opłata obejmuje:

  • udział w szkoleniu

  • materiały dydaktyczne

  • indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • bufet kawowy

Opłata nie obejmuje:

  • Nocleg

Liczba godzin szkolenia

  • 8 godzin 

Miejsce

  • Słupca 3 Maja 15

Maksymalna liczba uczestników

  • 5 osób

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

 

 

Chcesz dopytać o szczegóły?

Skontaktuj się z naszym specjalistą, który odpowie na wszystkie Twoje pytania:

Dawid Marciniak
Tel: +48 695853687

E-mail: biuro@b-6.pl

__________________

adres siedziby firmy:

B6 Drukarnia Wielkoformatowa Milena Marciniak

ul. 3 Maja 15; 62-400 Słupca

NIP 6671766703